Co jest najważniejsze przy zakupie drona?

0

Quadrocoptery i inne pojazdy latające wyposażone w większą liczbę śmigieł (hexacoptery i octocoptery) to popularny sprzęt do celów rozrywkowych i profesjonalnych. Jeśli dopiero poznajesz świat tych latających modeli i oglądasz drony w sklepie, zanim podejmiesz decyzję zakupową i zdecydujesz się na wybór konkretnego modelu, zwróć uwagę na kilka podstawowych elementów, które będą miały największy wpływ na wygodę obsługi tego typu urządzenia. Jakie to elementy?

Konstrukcja urządzenia

Najpopularniejszą konstrukcją w świecie dronów są quadrocoptery, czyli urządzenia wyposażone w cztery niezależne od siebie śmigła. Dzięki możliwości sterowania każdym ze śmigieł dron może poruszać się w dowolnym kierunku. Może lecieć do góry i w dół, do przodu i do tyłu, w lewo i w prawo. Nauka sterowania dronem może zająć chwilę czasu, dlatego początkująca osoba powinna zaopatrzyć się w sprzęt o solidnej konstrukcji. Oglądając drony w sklepie, warto zwrócić uwagę na modele wykonane z lepszej jakości materiałów (z twardego tworzywa sztucznego), wyglądające na solidne, a także te, do których producent dołączył części zapasowe, przede wszystkim dodatkowe śmigła.

Większość dronów w sklepach z zabawkami czy modelami to sprzęt do zastosowań rekreacyjnych, hobbystycznych i ich konstrukcja nie jest zbyt wytrzymała. Na szczęście nawet wśród quadrocopterów w cenie do kilkuset złotych znaleźć można modele o solidnej budowie, odporne na upadki i uderzenia o twarde powierzchnie.

Czas lotu

To jeden z najważniejszych aspektów technicznych, który w największym stopniu przekłada się na atrakcyjność i bezpieczeństwo zabawy. Zasadniczo możemy przyjąć, że im dłuższy czas lotu, tym lepiej. Dlatego przyglądając się dronom w sklepie z tego typu sprzętem, szukaj modeli oferujących możliwie długi czas lotu (10-15 minut to minimum). Oczywiście szybkość zużycia baterii zależy również od warunków pogodowych, przede wszystkim od siły wiatru, a także rodzaju ewolucji, jakie wykonuje dron. Dlatego dla zwiększenia komfortu zabawy warto od razu dokupić do quadrocoptera dodatkową jedną lub dwie baterie.

Sterowanie dronem

Wiele prostych modeli dronów sterowanych jest przy pomocy smartfona, na którym instalujemy odpowiednią aplikację. W praktyce wygodniejszym rozwiązaniem będzie jednak kupno modelu wyposażonego w osobny kontroler lotu, najlepiej z ekranem wyświetlającym w czasie rzeczywistym obraz z kamery podwieszonej pod dronem. Wybierając drony w sklepie, warto zapytać sprzedawcę, czy do urządzenia dołączony jest kontroler, czy jest on jedynie sterowany przez smartfona. W tym drugim przypadku tańsze modele quadrocopterów dość często gubią sygnał, co prowadzi do utraty kontroli nad kierunkiem ich lotu.

Jak wybrać korzystną lokatę długoterminową dla firmy? Podpowiadamy

0

Chociaż lokaty kojarzą się przede wszystkim z myślą o oszczędzaniu na własny rachunek, również i firmy mogą w ten sposób mnożyć nadwyżki finansowe. Jeżeli chcesz osiągnąć duże zyski, poznaj czynniki decydujące o atrakcyjności lokaty długoterminowej dedykowanej przedsiębiorcom.

Nowoczesny i praktyczny regał magazynowy

0

Każdy sklep ma swoje zaplecze, a towary zamawia z hurtowni. Zarówno w małych jak i dużych magazynach potrzebne są miejsca do gromadzenia i przechowywania różnych towarów. Począwszy od części samochodowych aż do artykułów biurowych, wszystkie muszą znać swoje miejsce. Projektując pomieszczenie przechowalnicze należy kierować się przede wszystkim dobrem magazynowanego materiału oraz funkcjonalnością sprzętu i mebli użytych w tym celu.

Pod lupę można wziąć tradycyjne meble drewniane lub te z płyty wiórowej lub tworzywa sztucznego. Nie jest to takie oczywiste, że te tworzywa sprawdzą się idealnie jako regały magazynowe. Być może i materiały takie jak drewno są mocne oraz trwałe, ale wbrew pozorom niefunkcjonalne. Naturalne tworzywo i jego pochodne z pewnością ciężej będzie utrzymać w czystości niż inne materiały np.: metal. Główną wadą drewnianych produktów jest ich masa. Ciężkie, trudne do przesunięcia kolosy znacznie utrudniają pracę i magazynowanie towarów. Przesunięcie takiej szafy bądź półki stanowiłoby problem dla kobiet pracujących w firmie, lub zajęło bardzo dużo czasu. Dbanie i konserwowanie takich surowców generuje zbędne koszty. Nowatorskim i niezwykle praktycznym rozwiązaniem jest regał do magazynu skonstruowany z lekkiego metalu.

Regał magazynowy w tej odsłonie ma za zadanie pomieścić małe i wielkogabarytowe towary. Dzięki ruchomym półkom możliwe jest magazynowanie i wymiana towarów na przestrzeni lat, bez konieczności montowania nowych, użytkowych mebli. Przy niewielkim nakładzie pracy można szybko i sprawnie wprowadzić do swojej firmy harmonię i porządek. Także czyszczenie i zabezpieczenie metalowych konstrukcji jest dużo prostsze niż przy tradycyjnych rozwiązaniach. Powierzchnię wystarczy raz na czas przetrzeć wilgotną ściereczką nasączoną płynem lub wodą. Bardzo ważną cechą regałów jest bezpieczeństwo. Stabilne konstrukcje zapobiegają ewentualnemu wypadkowi. Przy odpowiednim użytkowaniu nie ma ryzyka, że towary zsuną się z półki. Kolejną zaletą innowacyjnych rozwiązań w magazynach i hurtowniach jest oszczędność miejsca. Dzięki uporządkowaniu artykułów zyskujemy dodatkową przestrzeń pracy. W związku z możliwością szybkiego montażu i demontażu możliwe jest zamówienie takiego regału przez internet.

Warto znaleźć rozwiązanie dla swojej działalności na stronie http://regalit.pl/. Każdy pracodawca powinien dbać o komfort i bezpieczeństwo pracy swoich pracowników. Magazyny, hurtownie, warsztaty samochodowe, sklepy i wszystkie przedsiębiorstwa posiadające zaplecze mają szansę skorzystać z nowoczesnych rozwiązań.

Gotowy sklep internetowy – rozwiązanie pod klucz

0

Decydując się na założenie swojego sklepu internetowego możesz wybrać jedno z trzech rozwiązań. Wykupić licencję na oprogramowanie i stworzyć swój sklep od podstaw bazując na jednym z wielu silników e-commercowych. Wykupić wersję podstawową, którą następnie będziemy musieli samodzielnie skonfigurować i uruchomić lub zamówić gotowy sklep internetowy pod klucz.

Nowa jakość multimediów dzięki P20 lite

0

Innowacyjny telefon Huawei P20 lite to absolutna czołówka rynkowa pod względem posiadanych multimediów. Smartfon bardzo szybko zyskał popularność m.in. dzięki możliwości zastosowania efektu Bokeh w wykonywanych zdjęciach. Na czym polega multimedialny fenomen tego urządzenia?

Najchętniej kupowane sprzęty i gadżety elektroniczne. TOP 4

0

Uwielbiamy najnowsze sprzęty i gadżety, co chętnie wykorzystują ich producenci. Nieustannie ulepszają swoje produkty, czyniąc je jeszcze atrakcyjniejszymi. Wśród najczęściej kupowanych znajduje się telewizor z Internetem, laptop, smartfon, tablet oraz smartwatch. Poniżej krótka charakterystyka wielkiej czwórki. Zachęcamy do lektury.

Promocja produktów w sieci – krok po kroku

0

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Zatem jej celem jest dotarcie do określonej grupy docelowej, aby oferowana usługa, czy dobro zostało rozreklamowane. Kampania produktowa jest nastawiona również na zwiększenie zysków. Zatem powinna być odpowiednio przeprowadzona, aby sukces został osiągnięty.

Dezagregacja informacji – czym jest i jak się przed nią chronić

0

Prowadzenie przedsiębiorstwa zgodnego z nowoczesnymi standardami nierzadko wymaga od CEO zainwestowania w różnego rodzaju systemy komputerowe lub zainwestowania w usługi informatyczne, które oferują zewnętrzne firmy. Do głównych zadań takich systemów należy między innymi przetwarzanie informacji oraz sprawowanie kontroli nad sprawnym i spójnym przepływem danych w firmie. I to właśnie w tym procesie jest największe ryzyko awarii oraz niespójności.

Czy warto inwestować w ulotki?

0

Prasa, telewizja i Internet stworzyły ogromne pole do rozwoju reklamy. Przyzwyczailiśmy się już, że otacza nas ona z każdej strony i w dzisiejszych czasach to właśnie Internet jest głównym źródłem wiedzy o usługach, produktach oraz nowościach na rynku. Pojawia się więc pytanie – czy warto jeszcze inwestować w tradycyjne nośniki reklamy, takie jak na przykład ulotki? Postaramy się na nie odpowiedzieć w poniższym artykule.

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

0

Jak sprzedawać i prowadzić działania promocyjne na nowych zasadach

25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy RODO, które oznaczają rewolucyjne zmiany w ochronie danych osobowych. Zmienione regulacje kładą dużo większy nacisk niż dotychczas na ochronę osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

RODO wprowadza nowe zasady uzyskiwania zgód na przetwarzanie danych osobowych, znacznie ogranicza profilowanie, nakłada nowy obowiązek rejestru czynności przetwarzania danych i zgłaszania w ciągu 72 godzin naruszeń w ochronie danych osobowych. Administrator będzie zobligowany do przeprowadzenia analizy ryzyka wycieku danych.

Z myślą o osobach, które są odpowiedzialne za przeprowadzenie audytu dotychczasowego przetwarzania danych osobowych i wdrożenie nowych przepisów, została przygotowana nowatorska publikacja która wyczerpująco omawia nowe regulacje.

Rodo

Dlaczego warto?

Dzięki publikacji dowiesz się, jak:

• pozyskiwać nowe zgody od klientów na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej, leadów sprzedażowych,

• legalnie budować bazy danych klientów pozyskanych z różnych źródeł, takich jak: telefon, czat, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,

• profilować klientów według płci, zainteresowań, wieku, miejsca zamieszkania, by nie narazić się na olbrzymie kary finansowe,

• sprzedawać przez call center i korzystać z outsourcingu tej usługi według obostrzonych przepisów,

• realizować nowe restrykcyjne prawo do bycia zapomnianym, prawo do sprzeciwu oraz przenoszenia czy ograniczenia danych,

• dostosować do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności e-sklepu oraz korzystać z plików cookies i remarketingu .

Co zyskasz?

• bez pomocy kosztownych kancelarii prawnych przeprowadzisz samodzielnie przegląd zakresu zgód, sposobów ich pozyskiwania i wychwycisz wszystkie uchybienia,

• korzystając z check-list opracowanych specjalnie pod kątem pracowników działu marketingu, szybko dostosujesz swoje bazy do nowych wymogów oraz będziesz mógł realizować promocję i sprzedaż według obostrzeń RODO,

• nie będziesz tracić pieniędzy na kosztowne szkolenia podległych pracowników – integralną częścią publikacji jest portal ze szkoleniami online, które przygotują do wypełniania nowych restrykcyjnych obowiązków,

• podczas kontroli i w razie skarg klientów wykażesz się prawidłowo prowadzoną obowiązkową dokumentacją – publikacja zawiera edytowalne dokumenty wymagane na potrzeby przetwarzania danych osobowych w dziale marketingu i sprzedaży.

Dowiedz się więcej na temat publikacji https://bit.ly/2JCJj9S

ZOBACZ TEŻ