Nowa jakość multimediów dzięki P20 lite

0

Innowacyjny telefon Huawei P20 lite to absolutna czołówka rynkowa pod względem posiadanych multimediów. Smartfon bardzo szybko zyskał popularność m.in. dzięki możliwości zastosowania efektu Bokeh w wykonywanych zdjęciach. Na czym polega multimedialny fenomen tego urządzenia?

Najchętniej kupowane sprzęty i gadżety elektroniczne. TOP 4

0

Uwielbiamy najnowsze sprzęty i gadżety, co chętnie wykorzystują ich producenci. Nieustannie ulepszają swoje produkty, czyniąc je jeszcze atrakcyjniejszymi. Wśród najczęściej kupowanych znajduje się telewizor z Internetem, laptop, smartfon, tablet oraz smartwatch. Poniżej krótka charakterystyka wielkiej czwórki. Zachęcamy do lektury.

Promocja produktów w sieci – krok po kroku

0

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Zatem jej celem jest dotarcie do określonej grupy docelowej, aby oferowana usługa, czy dobro zostało rozreklamowane. Kampania produktowa jest nastawiona również na zwiększenie zysków. Zatem powinna być odpowiednio przeprowadzona, aby sukces został osiągnięty.

Dezagregacja informacji – czym jest i jak się przed nią chronić

0

Prowadzenie przedsiębiorstwa zgodnego z nowoczesnymi standardami nierzadko wymaga od CEO zainwestowania w różnego rodzaju systemy komputerowe lub zainwestowania w usługi informatyczne, które oferują zewnętrzne firmy. Do głównych zadań takich systemów należy między innymi przetwarzanie informacji oraz sprawowanie kontroli nad sprawnym i spójnym przepływem danych w firmie. I to właśnie w tym procesie jest największe ryzyko awarii oraz niespójności.

Czy warto inwestować w ulotki?

0

Prasa, telewizja i Internet stworzyły ogromne pole do rozwoju reklamy. Przyzwyczailiśmy się już, że otacza nas ona z każdej strony i w dzisiejszych czasach to właśnie Internet jest głównym źródłem wiedzy o usługach, produktach oraz nowościach na rynku. Pojawia się więc pytanie – czy warto jeszcze inwestować w tradycyjne nośniki reklamy, takie jak na przykład ulotki? Postaramy się na nie odpowiedzieć w poniższym artykule.

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

0

Jak sprzedawać i prowadzić działania promocyjne na nowych zasadach

25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy RODO, które oznaczają rewolucyjne zmiany w ochronie danych osobowych. Zmienione regulacje kładą dużo większy nacisk niż dotychczas na ochronę osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

RODO wprowadza nowe zasady uzyskiwania zgód na przetwarzanie danych osobowych, znacznie ogranicza profilowanie, nakłada nowy obowiązek rejestru czynności przetwarzania danych i zgłaszania w ciągu 72 godzin naruszeń w ochronie danych osobowych. Administrator będzie zobligowany do przeprowadzenia analizy ryzyka wycieku danych.

Z myślą o osobach, które są odpowiedzialne za przeprowadzenie audytu dotychczasowego przetwarzania danych osobowych i wdrożenie nowych przepisów, została przygotowana nowatorska publikacja która wyczerpująco omawia nowe regulacje.

Rodo

Dlaczego warto?

Dzięki publikacji dowiesz się, jak:

• pozyskiwać nowe zgody od klientów na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej, leadów sprzedażowych,

• legalnie budować bazy danych klientów pozyskanych z różnych źródeł, takich jak: telefon, czat, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,

• profilować klientów według płci, zainteresowań, wieku, miejsca zamieszkania, by nie narazić się na olbrzymie kary finansowe,

• sprzedawać przez call center i korzystać z outsourcingu tej usługi według obostrzonych przepisów,

• realizować nowe restrykcyjne prawo do bycia zapomnianym, prawo do sprzeciwu oraz przenoszenia czy ograniczenia danych,

• dostosować do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności e-sklepu oraz korzystać z plików cookies i remarketingu .

Co zyskasz?

• bez pomocy kosztownych kancelarii prawnych przeprowadzisz samodzielnie przegląd zakresu zgód, sposobów ich pozyskiwania i wychwycisz wszystkie uchybienia,

• korzystając z check-list opracowanych specjalnie pod kątem pracowników działu marketingu, szybko dostosujesz swoje bazy do nowych wymogów oraz będziesz mógł realizować promocję i sprzedaż według obostrzeń RODO,

• nie będziesz tracić pieniędzy na kosztowne szkolenia podległych pracowników – integralną częścią publikacji jest portal ze szkoleniami online, które przygotują do wypełniania nowych restrykcyjnych obowiązków,

• podczas kontroli i w razie skarg klientów wykażesz się prawidłowo prowadzoną obowiązkową dokumentacją – publikacja zawiera edytowalne dokumenty wymagane na potrzeby przetwarzania danych osobowych w dziale marketingu i sprzedaży.

Dowiedz się więcej na temat publikacji https://bit.ly/2JCJj9S

Najczęstsze błędy na stronach

0

Wydaje Ci się, że Twoja strona jest świetnie prowadzona i na tyle atrakcyjna że powinna generować duży ruch – ale tak się nie dzieje? Może warto spojrzeć na swoją witrynę bardziej krytycznym okiem. Przede wszystkim trzeba się postawić w roli internautów, bo przecież to oni decydują o prawdziwej wartości serwisu. Zwróć szczególną uwagę na błędy, jakie najczęściej popełniane są w kwestii budowy i prowadzenia strony internetowej.

5 Strategii radzenia sobie ze stresem finansowym

0

Za dużo długów, za mało pieniędzy, dzieci, małżeństwo – lista może być długa. Istnieje wiele powodów, dla których możesz odczuwać stres finansowy

Akai MPC Live – małe, muzyczne studio

0

MPC LIVE to flagowy produkt od firmy AKAI. Sampler charakteryzuje się wieloma przydatnymi oraz ciekawymi funkcjami, tym samym oferując bardzo prosty i przejrzysty interfejs. MPC jest samowystarczalnym kombajnem, z pomocą którego stworzymy nawet najbardziej zaawansowane brzmienie. Zapraszamy do recenzji małego, ale za to potężnego muzycznego studia.

Urządzenia i drukarki z serii Samsung Xpress – czy są warte uwagi?

0

Samsung jest jednym z najbardziej znanych i renomowanych na rynku producentów drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych. W dzisiejszym artykule przedstawimy dwa produkty z serii Samsung Xpress oraz podpowiemy, czy sprzęty z ten linii są warte uwagi.

ZOBACZ TEŻ