Prasa, telewizja i Internet stworzyły ogromne pole do rozwoju reklamy. Przyzwyczailiśmy się już, że otacza nas ona z każdej strony i w dzisiejszych czasach to właśnie Internet jest głównym źródłem wiedzy o usługach, produktach oraz nowościach na rynku. Pojawia się więc pytanie – czy warto jeszcze inwestować w tradycyjne nośniki reklamy, takie jak na przykład ulotki? Postaramy się na nie odpowiedzieć w poniższym artykule.

Przemyślana strategia kluczem do sukcesu

Ulotki bez wątpienia mogą być efektywnym materiałem reklamowym i wspomóc Twoją kampanię, ale aby tak się stało, musisz je odpowiednio wykorzystać. Nie chcesz, aby wylądowały w koszu na śmieci? Zadbaj o to, żeby trafiły do ludzi, których naprawdę mogą zainteresować. Chcesz wypromować targi pracy? Wybierz się na uczelnię, gdzie spotkasz wielu przyszłych pracowników, szukających drogi rozwoju. Produkujesz aparaty słuchowe? Twoje ulotki powinny znaleźć się w przychodniach i szpitalach, czyli tam, gdzie znajdą się odbiorcy Twoich usług. Pamiętaj, że ulotkami zainteresowane są przede wszystkim osoby starsze oraz mniej zamożne, które nie korzystają z Internetu i nie mogą w inny sposób dowiedzieć się o Twojej ofercie. 

Jedna ulotka – wiele możliwości

Ulotki mogą wypełniać wiele funkcji. Mogą oczywiście stanowić jedynie informację o Twoich usługach, ale świetnie sprawdzą się również na przykład jako zaproszenia. Z tego powodu powinny towarzyszyć promocji otwarcia różnego rodzaju lokali czy punktów usługowych, dzięki takiemu rozwiązaniu dotrzesz do szerokiego grona odbiorców. Równie dobrym pomysłem na wykorzystanie ulotek jest oferowanie za ich pomocą różnorakich bonów czy zniżek. Taka strategia sprawdzi się najlepiej, gdy zaznaczysz, że promocja obowiązuje jedynie za okazaniem ulotki. Ten sposób reklamy cieszy się sporą popularnością również wśród właścicieli lokali gastronomicznych – ulotki pozwalają na umieszczenie na nich menu kawiarni czy restauracji, które może zainteresować przyszłych gości i skłonić ich do odwiedzenia Twojego lokalu.

Estetyka i wykonanie

Aby ulotki przyciągnęły uwagę klientów, muszą być odpowiednio zaprojektowane – powinny zachęcać intrygującym wyglądem i zwięzłą treścią. Estetyka to jednak nie wszystko. Nie da się zaprzeczyć, że wiele osób niedbale wsuwa ulotki do kieszeni czy do torby z zamiarem późniejszego zapoznania się z ich treścią. Między innymi z tego powodu warto zadbać o wysoką jakość i odpowiedni format papieru. Jeśli klienci zauważą, że Twoje ulotki są wykonane solidnie, nabiorą podobnego zdania o świadczonych przez Ciebie usługach czy oferowanych produktach. W kwestiach technicznych zawsze możesz liczyć na radę doświadczonych specjalistów z sprawdzonej drukarni JKB Print. Poznaj ofertę druku ulotek.

Podsumowanie

Aby jakakolwiek kampania reklamowa okazała się sukcesem, musi się ona składać z wielu działań marketingowych, które wspólnie zmierzają do osiągnięcia konkretnego celu. Jednym z takich działań może być promocja firmy za pomocą ulotek, które przyczynią się do sukcesu na polu marketingu, pod warunkiem, że ich wykorzystanie będzie dobrze zaplanowane i kreatywne.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here