Jak to jest z tymi kuponami rabatowymi?

Każdy, kto regularnie kupuje w Internecie, z pewnością spotkał się z sytuacją, w której sklep lub konkretna marka oferuje różnego rodzaju zniżki i promocje. Mogą być one podyktowane różnymi powódkami, aczkolwiek najpopularniejsze momenty, w których rozdaje się kupony rabatowe to specjalne okazje typu dzień dziecka, dzień kobiet, święta Bożego Narodzenia i Wielkanocne, pierwszy dzień wiosny i tak można by wymieniać jeszcze długo. W tym artykule postaramy się wyjaśnić, dlaczego warto skorzystać z kuponów rabatowych i jak zrobić to w najbardziej odpowiedni sposób.

Skąd pozyskać kody rabatowe?

Oprócz kuponów rabatowych na konkretne okazje warto zwrócić uwagę również na zniżki, które otrzymuje się w zamian za wykonanie pewnych czynności. Może być to udział w konkursie lub programie lojalnościowym, albo polecenie sklepu znajomemu za pomocą specjalnego kodu. W dobie Social Mediów bardzo częsta praktyka to np. kupon rabatowy w zamian za polubienie fanpage na Facebooku lub Instagramie, polubienie lub udostępnienie posta czy zapisanie się na newsletter. Takie na pozór malutkie czynności mogą bardzo pomóc marce stawiającej na budowanie obecności w sieci. Firmy i sklepy najczęściej za takie coś oferują kupony rabatowe ze zniżką na zakupy w wysokości 10/15%. To bardzo uczciwa wymiana, na której zyskuje każda ze stron.

Jak prawidłowo korzystać ze zniżek?

Korzystanie z kuponów rabatowych jest niezwykle łatwe, ponieważ najczęściej wystarczy wpisać odpowiedni ciąg liter w rubrykę pojawiającą się na ostatniej karcie zamówienia, a od całej kwoty, którą przyszłoby nam zapłacić, zostanie potracona odpowiednia zniżka. Czasami kupony rabatowe opiewają na konkretne produkty, a czasami na cały asortyment. W przypadku sklepów z ubraniami bardzo często do czynienia mamy z wyprzedażą sezonowego asortymentu po zakończeniu lata bądź zimy. To wtedy najłatwiej pozyskać rabaty na konkretną część asortymentu.

Dedykowane strony z kodami rabatowymi

Warto zaznaczyć, że istnieją również specjalne strony zrzeszające kupony rabatowe dla różnych marek. Najczęściej polega to na współpracy na zasadzie biznes to biznes, gdzie każda ze stron w tym przypadku zyskuje. Na takich witrynach kupony rabatowe otrzymuje się za różnego rodzaju aktywność taką jak oglądanie spotów reklamowych, wypełnianie ankiet konsumenckich, zapisanie się na newsletter, polecanie sklepu znajomym itd. To dobry pomysł, aby zwrócić się po kupony rabatowe do konkretnych sklepów, a wybór w tym przypadku jest najczęściej bardzo duży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here