Każdy zakup w firmie musi być przemyślany – o tym powinien pamiętać każdy przedsiębiorca. Szczególnie istotne jest to w małych firmach – tu fundusze ani zyski nie są jeszcze duże, więc trzeba naprawdę dobrze rozważyć, co jest potrzebne. Idealnym przykładem jest tutaj program do magazynu. Na co należy zwrócić uwagę?

1. Cena

Zazwyczaj patrzymy przede wszystkim na cenę oprogramowania. Jest to niestety dość duży błąd. Choć jest to paradoksalne, tani program do magazynowania nie zawsze jest bowiem tani w użytkowaniu. Dlaczego? Otóż wychodzą na jaw wszystkie koszta dodatkowe, jak naprawy, serwis, zmarnowany czas, bo program się zaciął…

2. Naprawa? Znowu?

No właśnie – często kupujemy program do magazynu, a potem okazuje się, że non stop się on psuje i zacina. Zwróćmy na to uwagę przed zakupem – sprawdźmy, ile program miał awarii w ostatnim półroczu, jak wygląda gwarancja, itp.

3. Wymagania programu

Pamiętajmy, że program musi pasować do komputera, jakim dysponujemy. Nie ma sensu kupować drogiego, najnowocześniejszego programu, jeśli mamy stary komputer…

4. Do czego ja potrzebuję tego programu?

Następnie warto sprawdzić, czy standardowa funkcjonalność programu, jaki chcemy kupić umożliwi nam rzeczywiście sprawne zarządzanie magazynem. Myślmy także w przód – przecież nasza firma na pewno się rozwinie! Wybierzmy taki program, do którego można ewentualnie dokupić rozszerzenia adekwatne do naszej firmy. To jeszcze nie wszystko – pamiętajmy o tym, żeby popracować na wersji demo i sprawdzić, czy z punktu widzenia pracownika, umożliwia ona prowadzenie magazynu.

5. Szkolenie?

Pamiętajmy także, że choćby i był to najprostszy program na świecie, to jednak pracowników należy odpowiednio przeszkolić, aby żadne dokumenty magazynów nie zaginęły.

6. LoMag- nowość na rynku

Jak zatem nie dać się wrobić w drogi program, który nie przyniesie nam żadnych korzyści? Warto wypróbować LoMag – to gwarancja sukcesu!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here